Intro from Author

Welcome to my blog..!!!


OK...blog aku ni lebih ke arah muzik, lagu2, movie febret aku dan artikel pasal muzik sebab aku ni minat muzik..tanpa muzik,dunia aku macam kosong...hahaa..korang leh download semua koleksi album yg terdapat dalam blog aku ni...jgn risau,link free,tak bayar pape pun..Kat sebelah kiri korang aku letakkan koleksi2 album yang boleh di download dari album yg dulu2 hinggalah yg ter'latest'..aku pun ada letak movie2 kegemaran aku yg buat aku sampai terpengaruh...haha..di sebelah kiri korang jugak aku ada letakkan sedikit artikel mengenai muzik..kalau korang ada artikel yg hendak dikongsi bersama,boleh send kat email aku deftones_nok03@yahoo.com untuk dipaparkan dalam blog aku ni..jgn malu jgn segan,kita sama2 blajar..aku pun bukannya terer mana pun...

K la,cakap byk pun tak guna gak...Selamat mendownload...Keep the music alive..!!

The Clash - Give 'Em Enough Rope (1978)


Album tracklist and lyrics
01.Safe European Home lyrics
02.English Civil War lyrics
03.Tommy Gun lyrics
04.Julie's in the drug squad lyrics
05.Last Gang In Town lyrics
06.Guns On The Roof lyrics
07.Drug Stabbing Time lyrics
08.Stay Free lyrics
09.Cheapskates lyrics
10.All The Young Punks lyrics

Download Disini

Leave a Reply

Mengenai Saya

Foto saya
Aku xbest sgt....tue je yg leh kongsi...heheh Kau urang leh download full album..semua link mediafire,free...blog ni sentiasa di update..Selamat mendownload...Peace..

Pengikut

Welcome

Banyak Bunyi


ShoutMix chat widget
.: sYok.Org :
LombongIT.Net